czwartek, 21 maja 2020


Drogie Świetliczaki!

Zachęcamy do obejrzenia krótkiego filmu o Rodzinie. W ten sposób chcielibyśmy Was przygotować do bardzo ważnych dni jakimi są: Dzień Mamy 26.05. oraz Dzień Taty, który przypada na dzień 23.06. Te dni są również ważne dla nas, więc spróbujmy przygotować się do nich wspólnie.




Zachęcamy również do nauki piosenki związanej z tematem dotyczącym Dnia Mamy i Taty. W ten sposób możemy odwdzięczyć się za to co dla nas Wspaniali Rodzice robicie




Tekst piosenki:


Zozi - "Dziękuję mamo, dziękuję tato"



1. Uczyliście mnie chodzić, uczyliście mnie mówić,
jak się zachowywać
jak zwracać się do ludzi.
Ja mogę na Was liczyć,
wiem że mi pomożecie
najlepszych mam rodziców
na całym świecie.

Ref.
Dziękuję mamo, dziękuję tato
za każdą zimę, za każde lato
dziękuję mamo, dziękuję tato 
za to że macie dla mnie czas
bardzo kocham Was!

2. A najpiękniejsze chwile
są kiedy mnie tulicie
dajecie mi buziaki 
idziemy tak przez życie
co mogę dla Was zrobić?
jak mogę się odwdzięczyć ?
jesteście w moim sercu
będziecie w mej pamięci 

Ref. Dziękuję mamo, dziękuję tato....

Zachęcamy do wykonania rodzinnego portretu. 

Pozdrawiamy 
Wychowawcy Świetlicy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz